Pentru produsele aflate in stoc si care se pot livra prin intermediul firmelor de curierat, termenul este de 24 – 72 de ore de la confirmarea comenzii de catre un operator.
Pentru produsele LA COMANDA sau care NU se afla in stoc si care se pot livra prin intermediul firmelor de curierat, termenul este de maxim 14 zile de la confirmarea comenzii de catre un operator.
Profilele Arhitecturale Pentru Fatada ( NU se pot livra prin curier rapid ) au ca termen de livrare maxim 7 zile prin intermediul flotei DECOLİFE , termen la care se poate adauga dupa caz si termenul de executie care este de 7 – 10 zile lucratoare de la confirmarea comenzii de catre un operator.
Costul transportului la comenzi de sub 1000 RON este stabilit de curier pentru fiecare comanda in parte. Pentru comenzile de peste 1000 RON, transportul este gratuit pentru zonele acoperite de reteaua de transport. Kilometrii suplimentari sunt taxati in functie de reteaua de transport. In cazul kilometrilor suplimentari veti fi contact de catre un operator.
Neconfimarea comenzii
Daca ati facut comanda online sau prin e-mail, chiar daca ati primit un e-mail de inregistrare a comenzii, dar nu ati fost contactat de operatorii nostrii pentru validare, sunati la unul din numerele afisate pe site, deoarece probabil au intervenit anumite probleme in functionarea serverului sau site-ului. Comenzile care NU pot fi validate telefonic de catre operatorii nostri NU vor fi livrate.
Returnarea produselor
Conform legislației în vigoare, puteți renunța la produsul cumpărat în termen de 14 de zile de la primirea acestuia, cu o notificare scrisă către compania noastră în prealabil.
Produsul returnat trebuie să fie intact și în aceeași stare în care a fost expediat, inclusiv ambalajul. Nu se pot returna produse deteriorate, murdare sau care au fost modificate la cererea clientului.
NU se pot returna produsele custom (personalizate).
Plata transportului pentru returnarea produselor este suportată de către client.
În situația în care se constată faptul că la livrarea prin curier, mărfurile sunt deteriorate, clientul are obligația să completeze un proces verbal semnat de angajatul firmei de curierat. Abia după aceea refuză produsul deteriorat, urmând să-i fie livrat altul în loc pe baza procesului verbal.
Orice reclamație privind neconformitatea produselor se face în maxim 48 de ore. Reclamațiile ulterioare nu sunt luate în considerare.
În conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare client poate solicita în cazul lipsei conformității, repararea, înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.